קולקציית אביב 2024 עכשיו באתר ובחנות ברעות

3 עובדות על הלב על אהבה ובכלל מתנה של הלב לאהבה

3 עובדות על הלב על אהבה ובכלל מתנה של הלב לאהבה

מתנה בשבילה 

הלב הוא באורך של 12 סנטימטר ואורכו 9 סנטימטר בממוצע אז איך זה שהוא יכול להכיל כלכך הרבה אהבה? אולי זה בגלל שאורך הורידים והעורקים שהוא מזרים אליהם דם הוא באורך 100 אלף קילומטר 

מחקרים חדשים על הלב , מחקרים שפורסמו בירחונים מדעיים,אומרים שהלב שלנו מוקף בשדות חשמליים ואלקטרומגנטיים, הניתנים למדידה, ומזכירים מבנה של "טורוס" (אנרגיה מעגלית המזכירה בייגל אמריקאי עם חור במרכזה). השדות הללו, נוצרים כאשר אנו חווים רגשות שונים, והם מוקרנים מהלב אל הסביבה, ומשתרעים הרבה מעבר לגבולות הגוף. כלי מדידה מדויקים, מודדים את החשמליות והמגנטיות המוקרנות משדות הלב, מזהים כי האנרגיה מצליחה להגיע עד לטווח של 2.5 מטר מסביב לגוף (לאזור שמכונה ה"הילה"), אך הסברה היא שהם רחבים בהרבה. למעשה מדענים מעריכים כי השדה שמוקרן מהלב משתרע לאורך קילומטרים רבים ברמה הפיזית, וברמה הקוונטית, הוא אינסופי. זה אומר שכאשר אנו נמצאים בחדר עם אנשים נוספים, שדות הלב שלנו מתערבבים זה בזה, וזו אחת הסיבות לכך שאנו מסוגלים לחוש רגשות של הסובבים אותנו.

שמני כחותם

מה לקנות לאשה

לאחרונה גילו כי ללב יש מוח קטן המכיל נוירונים ועצבובים והוא דומה למוח שנמצא לנו בגולגולת ויש תקשורת דו צדדית בין המח ללב כאשר נראה שהלב מטפל בצד הרגשי ומשפיע על התחושות ולכן כנראה כאב לב הוא דבר אמיתי ביותר.

אז גבר אם אתה שואל מה לקנות לאשה, אל תתן למוח להגביל את הלב , תן ללב להשפיע כי כשתפגשו האנרגיה של השפע שלך תשפיע עליה לטובה. 

והנה שלוש דוגמאות של מוצרים שכל אשה תאהב

כל אחת מהתמונות תקח אותך למוצר שנעשה באהבה ויביא לך אושר

מה לקנות לאשה

אבל הכי אנחנו אוהבים את התכשיט שאפשר להטמין בו משאלה

 התכשיט מעוצב כמזוזה בתוכה בקבוקון שיכול להכיל פתק 

אם תרצו הפתק יכול להשאר סודי ואם תרצו תוכל לכתוב משאלה ביחד ולשמור אותה קרוב אליכם כל היום

טבעת אהבה

אז הנה מגיע עוד יום אהבה ולנו יש תכשיטי לב ואומץ במיוחד בשבילכם

נזכרתי במשהו

הסיבה שטבעות נישואין נענדות עלהקמיצה כי הקדמונים האמינו שהדם מהקמיצה מוביל בעורק ישירות ללב וכך מתחזק הקשר בין בני הזוג 

אוהבים אתכם

חדוה ואסי